Първоначално публикувано от fiore
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Воланът на 156 на шлици или на шестоъгълник е?
Collapse
X
-
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеБаси, сменена рейка, накрайници, трети реглаж при различен сервиз за 3 месеца, и все ми бие надясно......тия дни ще обърна гумите че нещо не мога да го сфана откъде иде това.....156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщениеТи що не си провериш и регулираш задницата да не би да е от там проблема"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеАбе няма да се разправям. Аз препоръчах на колегата да иде да му я регулират както си е по книга. Тва е голяма аматьорщина да си регулираш волана горе от шлиците.
Абе аматъорщина, ама искам да си смениш рейката и да нагласиш точното положение на кормилния прът спрямо новата и тогава ще си говориме.Last edited by Galeano; d.m.y г., 19:16.sigpic Alfasud/156 1.8ex
156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6
Comment
-
Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщениеАбе аматъорщина, ама искам да си смениш рейката и да нагласиш точното положение на кормилния прът спрямо новата и тогава ще си говориме.
3, 4 пъти съм я правил тази операция. САМ! И реглажа съм си го правил сам. На предния и на задния мост.
П.С. На колегата днес му врътнахме волана по негово желание. Сложихме му спортен филтър. Ако има желание може да пусне и снимки.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщениеАбе аматъорщина, ама искам да си смениш рейката и да нагласиш точното положение на кормилния прът спрямо новата и тогава ще си говориме.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
по въпроса за въртенето
ми и аз съм с ново хидравл. масло
и кфо от тфа .. пак си се върти
като преди - тежко ...
ма мен така си ме кефи
по въпроса за наклона
ми моя е една идея вляво
смених накрайници само
и правих реглаж .. ма все
така леко си стои вляво ..
не ми пречи ..Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената
Comment
-
Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщениеАбе аматъорщина, ама искам да си смениш рейката и да нагласиш точното положение на кормилния прът спрямо новата и тогава ще си говориме.
Просто тук си преливаме от пусто в празно. Ако на колегата са му сменили читаво рейката и са му регулирали предницата, воланът му ще е прав.
Няма да обяснявам как се прави смяната щото има по големи "специалисти".
Аз макар да мога да го направя , си карам колата в сервиз.Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщениее това не е проблем ако знаеш как.
Просто тук си преливаме от пусто в празно. Ако на колегата са му сменили читаво рейката и са му регулирали предницата, воланът му ще е прав.
Няма да обяснявам как се прави смяната щото има по големи "специалисти".
Аз макар да мога да го направя , си карам колата в сервиз.
Долу настройката е на резба и е финна. Горе има стъпка на шлиците и не става точно.
И сега на колегата колата му ще завива повече на дясно от колкото на лявоDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеИстината е, че от волана не може да се центрова толкова точно, колкото от накрайниците долу. Винаги може да сочи волана или малко в дясно или малко в ляво.
Долу настройката е на резба и е финна. Горе има стъпка на шлиците и не става точно.
И сега на колегата колата му ще завива повече на дясно от колкото на ляво. Та трябва пак на стенд да ходя , ама за сега си карам така , нема време
. Обръщайте внимание и на това , ако имате възможност когато ви правят сходимоста - при крайно ляво и крайно дясно положение на волана луфтовете да са еднакви .
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеИстината е, че от волана не може да се центрова толкова точно, колкото от накрайниците долу. Винаги може да сочи волана или малко в дясно или малко в ляво.
Долу настройката е на резба и е финна. Горе има стъпка на шлиците и не става точно.
И сега на колегата колата му ще завива повече на дясно от колкото на ляво))
затова при смяна на рейка се фиксира волана в право положение и предницата се регулира от накрайниците)) важи за всички автомобили
Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщениеами като маневрира ще го има в предвид))
затова при смяна на рейка се фиксира волана в право положение и предницата се регулира от накрайниците)) важи за всички автомобили
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеТака си е. Аз не случайно казах по-горе, че това с волана не е добра идея, но... какво да се прави.))
Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
Comment