Известие

Collapse
No announcement yet.

Воланът на 156 на шлици или на шестоъгълник е?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
    точно така "аман"! кога стана калайджия , кога ти почерня з**ника.
    колегата пита дали е на шлици или на шестоъгълник.
    Логично е като е сменял рейката, да е регулирал предницата, което значи че проблема не е долу. Или искаш да кажеш че при регулирана предница и правилно сменена рейка, като регулираш волана отдолу няма да имаш разлики при завиване в крайно положение ли?
    Абе няма да се разправям. Аз препоръчах на колегата да иде да му я регулират както си е по книга. Тва е голяма аматьорщина да си регулираш волана горе от шлиците.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Баси, сменена рейка, накрайници, трети реглаж при различен сервиз за 3 месеца, и все ми бие надясно......тия дни ще обърна гумите че нещо не мога да го сфана откъде иде това.....
      Ти що не си провериш и регулираш задницата да не би да е от там проблема
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
        Ти що не си провериш и регулираш задницата да не би да е от там проблема
        Мда, вдруги ден ще обърна предните гуми, и ако няма ефект и след меренето на диагоналите, ще се насоча и към нея......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Абе няма да се разправям. Аз препоръчах на колегата да иде да му я регулират както си е по книга. Тва е голяма аматьорщина да си регулираш волана горе от шлиците.

          Абе аматъорщина, ама искам да си смениш рейката и да нагласиш точното положение на кормилния прът спрямо новата и тогава ще си говориме.
          Last edited by Galeano; d.m.y г., 19:16.
          sigpic Alfasud/156 1.8ex
          156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
            Абе аматъорщина, ама искам да си смениш рейката и да нагласиш точното положение на кормилния прът спрямо новата и тогава ще си говориме.

            3, 4 пъти съм я правил тази операция. САМ! И реглажа съм си го правил сам. На предния и на задния мост.

            П.С. На колегата днес му врътнахме волана по негово желание. Сложихме му спортен филтър. Ако има желание може да пусне и снимки.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
              Абе аматъорщина, ама искам да си смениш рейката и да нагласиш точното положение на кормилния прът спрямо новата и тогава ще си говориме.
              3, 4 пъти съм я правил тази операция. САМ! И реглажа съм си го правил сам. На предния и на задния мост.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                по въпроса за въртенето
                ми и аз съм с ново хидравл. масло
                и кфо от тфа .. пак си се върти
                като преди - тежко ...
                ма мен така си ме кефи

                по въпроса за наклона
                ми моя е една идея вляво
                смених накрайници само
                и правих реглаж .. ма все
                така леко си стои вляво ..

                не ми пречи ..
                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
                  Абе аматъорщина, ама искам да си смениш рейката и да нагласиш точното положение на кормилния прът спрямо новата и тогава ще си говориме.
                  е това не е проблем ако знаеш как.
                  Просто тук си преливаме от пусто в празно. Ако на колегата са му сменили читаво рейката и са му регулирали предницата, воланът му ще е прав.
                  Няма да обяснявам как се прави смяната щото има по големи "специалисти".
                  Аз макар да мога да го направя , си карам колата в сервиз.
                  Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                  sprint tropheo
                  155/1.8
                  156/2.0 Selespeed

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                    е това не е проблем ако знаеш как.
                    Просто тук си преливаме от пусто в празно. Ако на колегата са му сменили читаво рейката и са му регулирали предницата, воланът му ще е прав.
                    Няма да обяснявам как се прави смяната щото има по големи "специалисти".
                    Аз макар да мога да го направя , си карам колата в сервиз.
                    Истината е, че от волана не може да се центрова толкова точно, колкото от накрайниците долу. Винаги може да сочи волана или малко в дясно или малко в ляво.

                    Долу настройката е на резба и е финна. Горе има стъпка на шлиците и не става точно.

                    И сега на колегата колата му ще завива повече на дясно от колкото на ляво
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Истината е, че от волана не може да се центрова толкова точно, колкото от накрайниците долу. Винаги може да сочи волана или малко в дясно или малко в ляво.

                      Долу настройката е на резба и е финна. Горе има стъпка на шлиците и не става точно.

                      И сега на колегата колата му ще завива повече на дясно от колкото на ляво
                      Мдаа , в момента мойто ГТВ е в подобна ситуация . Миналата седмица я качих на стенд и забелязах , че кормилния накрайник на лявото колело опира в биалетката при крайно ляво положение на волана , а при крайно дясно положение има около 1 - 1,5 см луфт. Вероятно се е получило точно при такова регулиране на предница и волан , майстора го е мързяло да навива накрайници в обратна посока , нали от волана е по-лесно . Та трябва пак на стенд да ходя , ама за сега си карам така , нема време . Обръщайте внимание и на това , ако имате възможност когато ви правят сходимоста - при крайно ляво и крайно дясно положение на волана луфтовете да са еднакви .

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Истината е, че от волана не може да се центрова толкова точно, колкото от накрайниците долу. Винаги може да сочи волана или малко в дясно или малко в ляво.

                        Долу настройката е на резба и е финна. Горе има стъпка на шлиците и не става точно.

                        И сега на колегата колата му ще завива повече на дясно от колкото на ляво
                        ами като маневрира ще го има в предвид))
                        затова при смяна на рейка се фиксира волана в право положение и предницата се регулира от накрайниците)) важи за всички автомобили
                        Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                        sprint tropheo
                        155/1.8
                        156/2.0 Selespeed

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                          ами като маневрира ще го има в предвид))
                          затова при смяна на рейка се фиксира волана в право положение и предницата се регулира от накрайниците)) важи за всички автомобили
                          Така си е. Аз не случайно казах по-горе, че това с волана не е добра идея, но... какво да се прави.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Така си е. Аз не случайно казах по-горе, че това с волана не е добра идея, но... какво да се прави.
                            поясни тогава че идеята не е добра само когато изкривяването е следствие на интервенции по предницата, но не и когато се дължи на неправилно монтиран волан, защото има достатъчно хора които дори и при изместени шлици при монтаж ще земат да идат да си въртят накрайниците))
                            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                            sprint tropheo
                            155/1.8
                            156/2.0 Selespeed

                            Comment

                            Working...
                            X